Pon-Pet: 8h - 16h, Sub-Ned: 8h - 12h
Kako opremiti kancelariju

Poslovni prostor treba vešto da spaja ugodnost kućnog prostora sa profesionalnim ambijentom i da pruži svim zaposlenima prijatan prostor za svakodnevni rad. Kako bi svaki boravak na poslu predstavljao zadovoljstvo i kako bi se produktivnost i kreativnost zaposlenih poboljšala potrebno je da i kancelarija bude lepo opremljena.

Čak iako poslovni prostor uređujete prvi put ili želite da promenite postojeći, postoje jednostavni načini da to uradite. Prvo razmislite šta Vam je najbitnije kod kancelarijskog nameštaja, da li funkcionalnost, praktičnost ili sam izgled? Gledajte da Vam taj nameštaj bude funkcionalan i da ispunjava vaše zahteve, pogotovo uzimajući u obzir da ćete provoditi dosta vremena u sedećem položaju. Kancelarijski nameštaj bi trebao da oslikava vaš senzibilitet i da se ljudi osećaju prijatno kada borave u njemu, posebno jer ćete tu održavati poslovne sastanke, sklapati poslove te stoga je pravi izbor nameštaja veoma bitan. Zato je, pri uređenju enterijera kancelarije, izuzetno važno da birate nameštaj po meri koji je posebno namenjen za poslovne prostore, i koji je napravljen ergonomično i sa svrhom.

Stolica je naizgled zanemarljiva stvar, ali sedenje na neadekvatnoj stolici, pored neprijatnosti i bola u leđima i drugih zdravstvenih problema, može doprineti stvaranju nezadovoljstva kod zaposlenih. Iz tog razloga, nikako nemojte štedeti na kancelarijskom nameštaju koji, pored maksimalne udobnosti, treba biti i stilski adekvatan.

Postavila sam parket u sobi i oduševljena sam, definitivno mi je promenilo izgled prostorije! Hvala Berežni stolariji!

Jasmina

Iskoristila sam mini merdevine i za ukras a i za pomoć prilikom teško dostupnih mesta, poput kuhinje i plakara. Super su!

Jelena

Svaka čast Berežni-Kedar stolariji! Nameštaj je extra kvalitetan! Bravo!

Marko